HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Koleksi Lawak v1

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next
AuthorMessage
e_z
s a r j a n
s a r j a n


Number of posts : 524
Age : 31
Location : Dah Fulltime di Kuantan
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Sat Sep 20, 2008 4:57 pm

zedi wrote:
Shahril yg anak ke yg bapak??

yang anak tu la..
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Tue Sep 23, 2008 3:32 pm

shahril wrote:
CERITA ITU ADALAH REKAAN SEMATA-MATA
TIADA KAITAN ANTARA YANG HIDUP DAN YANG MATI....

riwayat cerita nazmi......

dia bakar line lagiiii..hahahahahaha

clown Laughing

_________________
+Someday..I will be like them..!!+
Back to top Go down
View user profile
mizunatariq
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 420
Location : cheras & daimond bay, silver
Registration date : 2008-07-25

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Tue Sep 23, 2008 3:52 pm

aku konpius.. nazmi x bace ke. hahaha
Back to top Go down
View user profile
prang2
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 40
Registration date : 2008-08-11

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Tue Sep 23, 2008 11:16 pm

lawak korang mcm karangan da..........................nak lwk,p bangi cari aiman..........ahahahahah,cmfirm lawak...................
Back to top Go down
View user profile
Carlos Abento
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 608
Age : 31
Location : bDr. Br. B@nGi
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Wed Sep 24, 2008 1:27 am

pehal gua plak...pepehal pon gua tak kesah la... lol!
Back to top Go down
View user profile
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Thu Oct 09, 2008 3:34 pm

PART I

Cikgu Nasyor sedang mengendali kelasnya dalam aktiviti sukan di padang sekolah. Seperti biasa, Cikgu Nasyor akan menyuruh murid˛nya melakukan regangan otot. Tiba di satu bahagian, dimana murid˛ baring dan mengangkat kaki lalu menggerakkannya seperti sedang mengayuh basikal. Cikgu Nasyor asyik memerhati seorang muridnya yang pada mulanya menggerakkan kakinya tiba˛ memberhentikan kakinya. Lalu Cikgu Nasyor menyergah muridnya yang bernama Mat.

"Woiiii Mat, apa sebab kau berhenti ni hah"

"Oh Cikgu Nasyor, basikal saya tengah turun bukit Cikgu, sebab tu saya berhenti.Takkan nak kayuh jugak."


PART II

Waktu sekolah telah tamat. Sebelum keluar kelas, Cikgu Nasyor telah bertanya kpd murid˛nya.

Cikgu : Siapa nak masuk/pergi syurga?
Semua murid mengangkat tangan kecuali Mat lalu Cikgu Nasyor pun bertanya,
Cikgu : Mat, kenapa awak tak nak pergi/masuk syurga?
Mat : Mak saya kata lepas habis sekolah, terus balik rumah..jangan pergi mana-mana.


PART III

Cikgu Nasyor sedang mengajar Bahasa Melayu dalam kelas 1 Mawar...

Cikgu : Mat, boleh kamu buat ayat dengan menggunakan perkataan tepong?
Mat : Itu senang saja cikgu.. ayatnya ialah.... emak sedang membuat kek di dapur.
Cikgu : Mana tepungnya??
Man : Tepung kan ke dalam kek tu.... Cikgu nie tak sekolah ke hape??


PART V

Cikgu Nasyor : Joe, cuba terangkan apakah tugas akar pokok pisang?
Joe : Untuk mencari makanan, cikgu
Cikgu Nasyor : Bagus! Sekarang giliran Wati pulak. Apakah tugas batang pokok pisang?
Wati : Untuk membawa makanan yang dicari akarnya, cikgu.
Cikgu Nasyor : Bagus! Sekarang giliran Mat pula. Apakah tugas daun pisang?
Mat :untuk membungkus nasi lemak, cikgu...

Cikgu Nasyor : uii... lagi bagus... berdiri atas meja sampai habis kelas..
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
Carlos Abento
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 608
Age : 31
Location : bDr. Br. B@nGi
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Thu Oct 09, 2008 3:47 pm

bodo gile mat ni...huhu... Laughing
Back to top Go down
View user profile
e_z
s a r j a n
s a r j a n


Number of posts : 524
Age : 31
Location : Dah Fulltime di Kuantan
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Thu Oct 09, 2008 9:16 pm

Carlos Abento wrote:
bodo gile mat ni...huhu... Laughing

mak aku ckp tak baik ckp org bodo Wink
Back to top Go down
View user profile
Carlos Abento
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 608
Age : 31
Location : bDr. Br. B@nGi
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Fri Oct 10, 2008 12:47 pm

huhu..sorry.. Very Happy
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Thu Oct 23, 2008 8:34 am

KISAH KELISA, EVO 7, FERRARI

Pada suatu malam yang hening dan sunyi di lebuhraya
utara selatan kelihatan sebuah kelisa putih tersadai di sebelah lane
kerosakan. Ada orang tua yang berdiri disebelahnya,pemilik kelisa tu
sedang berjalan kehulu kehilir cuba menahan kereta supaya membantu.tidak
ada sebuah kereta pun berhenti.tiba-tiba datangla sebuah kereta evo
7 berhenti di sebelah kelisa tadi.

"Ada apa nie pakcik,kereta rosak ke?"tanya pemuda
berusia dalam lingkungan 20an."a'ha rosak "jawap pakcik tu simple
aje....

"Ok,cam nie,saya ada tali nanti saya ikat kat kereta
saya dan saya tarik kereta pakcik sampai tol"mamat nie bagi idea.

"worrait gak tu...", tapi....nanti kalau pakcik rasa awak bawak laju
pakcik akan hon dan bagi high beam"

"Ok pakcik"..mamat nie pun ikatlah tali kat kereta
kelisa didepan dan hujungnya diikat dibelakang bumper evonye.
dia pun jalanla..dengan slow dan berhati-hati. Dalam lima
kilometer mamat nie laju le sikit,apalagi pakcik tu pun hon dan bagi
high beam la kat mamat tu.Mamat tu pun slowkan balik..

Tiba-tiba ada sebuah ferrari datang dari belakang dan
press minyak kat mamat evo7.apa lagi,jiwa muda patang dicabar,
dia pun tekan la minyak rapat nak kejar ferrari nie...lupa la pulak dia
dengan kelisa org tua yg diikat kat belakang kereta dia.

Orang tua tu punya la hangin satu badan,dia pun hon dan bagi hi beam
bagai nak rak.Mamat evo7 tu dah tak sedar dah angin punya pasal.
Kebetulan pilak polis ada buat speed trap kat
bawah jambatan.

Vrooommm......bedesup peginye... ini dah lebih speed limit nie...kate polis nie..cecah
250kmj memasing nie... Dia pun contact la kengkawan dia kat depan supaya saman
kereta-kereta yg laju nie...

"Over..over,ada tiga buah kenderaan memandu melebihi had laju,sebuah
ferrari,sebuah evo7 dan sebuah lagi kalau aku cakap korang mesti tak
percaye punye.........sebuah kelisa putih tengah cucuk angin evo7 tu
dan bagi hon dan hi beam nak potong!!!'

_________________
+Someday..I will be like them..!!+
Back to top Go down
View user profile
e_z
s a r j a n
s a r j a n


Number of posts : 524
Age : 31
Location : Dah Fulltime di Kuantan
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Thu Oct 23, 2008 11:11 am

aku tau kelisa sape pakcik tu pakai...
Back to top Go down
View user profile
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Thu Nov 27, 2008 4:31 pm

e_z wrote:
aku tau kelisa sape pakcik tu pakai...
sape??
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Mon Dec 01, 2008 8:42 pm

KENAPA HANYA GADIS MELAYU SAHAJA SELALU KENA RASUK?? Suspect

Kes ini berlaku betul diruang pelajar perempuan membasuh kain.Berlaku
diasrama puteri. Kebanyakan yang terkena rasukan adlah gadis melayu dan
tidak pernah ada kes berlaku pada pelajar kaum cina danindia . Di mana
salah nya........Kita ikuti percakapan antara bomoh melayu dan syaitan.

kes histeria disekolah kat BSB......

Misteri di Asrama Puteri terjawap!

Suatu hari, ada seorang ketua bomoh yang begitu berani hendak
berjumpa dengan sekumpulan jin yang berlegar2 di asrama hinggakan mereka
merasuk sebilangan pelajar di sekolah itu.


Ketika sampai di sebuah bilik, ketua bomoh pun membaca sejenis mantera.
Selepas membaca mantera, ketua bomoh pun memanggil ketua jin itu. Lalu
ketua jin itu pun datang.

Dengan menunjukkan wajah rupanya yang begitu hodoh dan jijik.
Hinggakan ketua bomoh yang begitu berpengalaman itu pun hampir2 pengsan
dibuatnya! Hinggakan mayat reput pun lebih baik dari wajah si ketua jin
itu!!!

Tapi si ketua bomoh tetap kuatkan semangatnya yang jitu. Lalu si
ketua bomoh pun bertanya dengan kuat dan nyaring, menampakkan semangatnya
yang tidak kendur walaupun terlihat sesuatu yang begitu menakutkan itu.

"Mengapa kau rasuk pelajar sekolah di sini hah? Jawap!!!"
Kenapa gadis melayu jadi sasaran kau wahai syaitan yang direjam"

Dengan menarik nafas panjang, si ketua jin pun menjawab...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
""Siapa Bilang Gadis Melayu Tak Menawan
Tak Menarik Hati, Tiada Memikat"
"Kalaulah Memang, Tak Mungkin
Aku Tertarik
Kalaulah Sungguh, Tak Mungkin Aku MERASUK...""

""Aduhai... kekekeekeeee...""
JANGAN MARE..AKU PUN DAH TERKENE Laughing

_________________
+Someday..I will be like them..!!+
Back to top Go down
View user profile
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Tue Dec 02, 2008 10:25 am






Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: How to Hide an Elephant   Tue Dec 02, 2008 12:56 pm

How to Hide an Elephant



Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
shahril
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 222
Age : 32
Location : mersing
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: AWAS JANGAN SALAH KENTUT   Wed Dec 03, 2008 9:11 am

Seorang wartawan lelaki telah di tugaskan membuat liputan dan
siasatan mengenai aktiviti kelab gay di Bukit Bintang. Dia di kehendaki menyamar
sebagai gay. Wartawan itu dengan senang hati menggayakan pakaian dan cara
seorang gay. Setelah seminggu mempelajari tingkahlaku dan gaya seorang gay,
akhirnya pada malam minggu itu wartawan itu masuk ke kelab gay tersebut.


Wartawan itu dipasang dengan microphone n camera bersaiz kecil bagi
merakam segala aksi dan aktiviti di kelab gay tersebut. Setelah masuk wartawan
itu terus menuju ke bar utama dan memesan segelas bir. Dia hanya duduk sambil
memerhatikan gelagat-gelagat gay di kelab tersebut. Ada yang menari dan ada yang
duduk sambil berpeluk-pelukan sesama lelaki. Wartawan itu merasa geli geleman
melihat tingkahlaku mereka.

"Hai...sorang ke bro", tiba-tiba wartawan itu
di sapa.

"A'ah, saya tunggu kawan saya. Tak sampai-sampai lagi ni", kata
wartawan itu separuh menjerit kerana kebingitan muzik di kelab
itu.

Tiba-tiba wartawan itu berasa sakit perut. Rasa seperti ingin kentut
sahaja.

"Muzik tengah kuat ni bolehlah aku kentut ni", bisik hati
wartawan itu.

Wartawan itu pun melepaskan kentutnya. Satu demi satu.
Berturut-turutan. Tiba-tiba muzik rancak itu berhenti kerana DJ nya ingin
menukar ke lagu perlahan. Sementara proses pertukaran lagu itu kentut wartawan
itu telah di dengari oleh gay-gay yg berhampiran dengan wartawan itu.

"Eh
eh... ada dara lagi la kat sini", ujar salah seorang gay di situ sambil
memandang wartawan itu.

"A'ah lah... kat depan kita ada dara", ujar yang
lain pula.

Semua gay di situ telah pergi mendapatkan wartawan itu. Semua
wajah mereka menunjukkan keghairahan nafsu yang ketara.

"Saya bukan dara
lagi la", ujar wartawan itu.

"Kalau dah tak dara kenapa kentut. Kuat lak
tu. Sempit tuu...", ujar salah seorang gay itu.

Tergamam wartawan itu.
Akhirnya dirinya di noda secara bergilir-gilir oleh pengunjung kelab gay itu.
Menangis teresak-esak wartawan itu. Akhirnya nikmat kentut sudah tidak akan
dapat dirasai lagi sepanjang hidupnya.

Moral kepada lelaki : Jangan berkentut
dihadapan GAY. AWAS!!
Back to top Go down
View user profile
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Apa benda 710 tuh???   Wed Dec 03, 2008 10:33 am

Apa benda 710 tuh???

710..???
Beberapa hari yang lalu, saya sedang menunggu kereta saya untuk disiapkan
di workshop berdekatan, ade seorang gadis singgah dan bertanyakan
sebuah tujuh-ratus-sepuloh (710). Kami berpandangan sesama sendiri, dan
seorang pelanggan bertanyakan,

'Apa benda tujuh-ratus- sepuloh tu?'

Gadis itu menjawab

'Awak tahu kan, benda kecik kt tengah injin, saya da hilangkannye dan nak yang baru'.

Gadis itu menambah bahwa dia tidak berapa tahu benda itu, tapi benda itu ada di situ setiap masa.
Mekanik kami memberikan dia kertas dan pen dan meminta gadis tersebut
melakarkan bagaimana rupa benda itu. Gadis itu melukis satu bulatan dan di
tengahnya bertulis 710. Mekanik kami masih ragu-ragu. Dia kemudiannya
membawa gadis tersebut ke kereta lain yang 'hood'nya memang terbuka keatas,
dan terpampang lah bahagian injin kereta itu yang masih belum siap
diservis. Dia bertanyakan pada gadis itu

'benda 710 tu ade kat kereta ni ker?'.

Gadis itu menuding dan berkata,

'mestilah ader, tur haa bendanyer....'




Sila tgk gambar ˇ¬
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
e_z
s a r j a n
s a r j a n


Number of posts : 524
Age : 31
Location : Dah Fulltime di Kuantan
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Wed Dec 03, 2008 11:32 am

hahahahaaaa
nasib baik 710 kete aku ade lg... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Wed Dec 03, 2008 4:07 pm

kah kah kah kah...giler..giler.. Laughing

_________________
+Someday..I will be like them..!!+
Back to top Go down
View user profile
Carlos Abento
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 608
Age : 31
Location : bDr. Br. B@nGi
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Thu Dec 04, 2008 12:46 am

Very Happy gile klaka
Back to top Go down
View user profile
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Jenis-Jenis Kentut   Fri Jan 02, 2009 11:53 am

* Orang TIDAK JUJUR Orang yang kalau kentut lalu menyalahkan orang lain.

* Orang BANGANG Orang yang menahan kentutnya sampai berjam-jam.

* Orang BERWAWASAN LUAS Orang yang tahu bila harus kentut.

* Orang SENGSARA Orang yang ingin kentut tapi tidak boleh kentut.

* Orang MISTERIUS Orang yang kalau kentut, orang lain tidak ada yang tahu.

* Orang GUGUP Orang yang tiba-tiba menahan kentutnya bila tiba masa nak kentut.

* Orang yang PERCAYA DIRI SENDIRI Orang yang selalu mengira kalau kentutnya bau harum.

* Orang SADIS Orang yang kalau kentut di ranjang terus dikibaskan baunya ke ranjang orang lain.

* Orang PEMALU Orang yang kalau kentut tidak bunyi tapi lalu merasa malu sendiri.

* Orang yang STRATEGIK Orang yang menyembunyikan kentutnya dengan tertawa terbahak-bahak biar orang lain tidak dengar.

* Orang BODOH Orang yang kalau habis kentut menghirup nafas untuk mengganti kentutnya yang keluar.

* Orang PELIK Orang yang kalau kentut di keluarkan sikit- sikit, sampai bunyi "tit-tit-tit".

* Orang SOMBONG Orang yang sering mencium kentutnya sendiri.

* Orang RAMAH Orang yang senang mencium kentut orang lain.

* Orang yang tidak senang BERGAUL Orang yang kalau kentut, sembunyi.

* Orang AKUATIK Orang kalau kentut di dalam air sampai bunyi blekuthuk-blekuthuk".

* Orang ATLETIK Orang kalau kentut sambil mengeluarkan tenaga dalam.

* Orang JUJUR Orang yang mengaku kalau habis kentut.

* Orang PINTAR Orang yang boleh menandai bau kentut orang lain.

* Orang MALANG Orang yang nak kentut tapi terkeluar taik....
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Fri Jan 02, 2009 12:06 pm

Sin Chan dan Cikgu

Guru: "Boleh tak sesiapa beritahu saya perkara yang kamu tahu
berlaku secara kebetulan?"

Sin Chan: "Cikgu, Ibu dan Bapa saya berkahwin pada hari yang sama,
pada masa yang sama dan juga pada waktu yang sama."


Guru: Sin Chan, Pergi ke Peta Dunia tu, cari dan tunjuk mana Amerika Utara.

Sin Chan: Di sini Cikgu, Sin Chan menunjukkan tepat kat Peta dunia
yang tergantung kat hadapan kelas!

Guru: Betul. Sekarang, Kelas, Beritahu saya siapa yang jumpa Amerika Utara?

Kelas: Sin Chan Cikgu !!!

Guru: Apakah formula untuk air?

Sin Chan: "HIJKLMNO"!!

Guru: Apa yang awak cakap tu?

Sin Chan: Kan kelmarin Cikgu kata H to O!


Guru: Sin Chan, Macam mana awak eja perkataan "BUAYA"?

Sin Chan: "B-O-O-W-A-Y-A"

Guru: Bukan, Salah tu.

Sin Chan: Mungkin itu salah , tapi Cikgu tanya saya macam mana saya
mengeja nya, itu lah yang saya eja !


Guru : Kenapa awak lambat?

Sin Chan: Kerana sebuah papan tanda.

Guru: Papan tanda mana ?

Sin Chan: Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan, jalan perlahan."
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Fri Jan 02, 2009 2:42 pm

Kreatif

Dalam kelas, matapelajaran Matematik Permulaan, cikgu tadika bertanyakan soalan..

"Ada 3 ekor burung di atas pokok..

Seekor ditembak pemburu, berapa ekor lagi baki yg tinggal di atas pokok?"

Adik Mat angkat tangan dan jawab, "Kosong cikgu".

"Kenapa kosong Mat?" tanya cikgu.

"Sebab 2 ekor lagi tu mesti laa terbang lari cikgu."

"hmm salah tu Mat! Jawapan yg betul tentulah 2, 3 tolak 1 sama dengan 2..

Tapi cikgu suka cara kamu berfikir"..kreatif' ..tambah cikgu tu lagi

Ketika waktu rehat, Cikgu belanja Adik Mat makan aiskrim. Sambil menikmati aiskrim yg dihadiahkan oleh Cikgu nya itu, Adik Mat tetiba bertanya, ..

"Cikgu.., ada 3 orang perempuan makan aiskrim. Satu tu makan dgn style telan semua sekaligus, satu lagi gigit sikit2, dan satu lagi jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis. Cuma satu je antara tiga tu yang dah kawin, yang mana satu cikgu?"..

Tergamam cikgu dengan soalan Adik Mat. tapi cuba berlagak neutral cikgu pun jawab, "Yang jilat keliling dulu dan kulum aiskrim sampai habis tu la kot.."..

"Salah cikgu.., yang ade pakai cincin laa yang dah kahwin... Tapi takpe, saya suka cara cikgu berfikir".. kreatif..

hehehe... Laughing
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
mizunatariq
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 420
Location : cheras & daimond bay, silver
Registration date : 2008-07-25

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Fri Jan 02, 2009 2:52 pm

pweh ngwerrri siot lawak kat aiskrim ni....

_________________
JanganLah Kamu MeningGalkan Solat
Back to top Go down
View user profile
e_z
s a r j a n
s a r j a n


Number of posts : 524
Age : 31
Location : Dah Fulltime di Kuantan
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Fri Jan 02, 2009 11:16 pm

mizunatariq wrote:
pweh ngwerrri siot lawak kat aiskrim ni....
tu la...
nasib baik aku tak paham...
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Koleksi Lawak v1   Today at 5:37 pm

Back to top Go down
 
Koleksi Lawak v1
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 4Go to page : Previous  1, 2, 3, 4  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ex-CIAST :: Umum :: Jokes-
Jump to: