HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Mon Jan 12, 2009 9:36 am

Details:
Date: 10 January 2009
Venue: Stadium Melawati, Shah Alam
Time: 10am - 12pm






Acara membaling patung yg menyerupai George W. Bush & Ehud Olmert




Kempen Sejuta Tandatangan



Bahan bacaan yang disediakan mengenai, fakta, kronologi, sejarah Palestin & Israel







Suasana didalam dan luar stadium




balingan kasut keatas poster George W Bush.
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
botak
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 245
Age : 30
Registration date : 2008-07-20

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Mon Jan 12, 2009 11:59 am

huhuhu pi x ajak hehehe
Back to top Go down
View user profile http://www.flickr.com/photos/nazmimuhamad
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Mon Jan 12, 2009 12:37 pm

aku dah ajak..ko yg keje...hahahaha
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
e_z
s a r j a n
s a r j a n


Number of posts : 524
Age : 31
Location : Dah Fulltime di Kuantan
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Wed Jan 14, 2009 10:14 pm

Xmau boikot?! boikot Xbg effect? ape yg kite nk jwb kat akhirat nnt? apa usaha kite thdp naseb saudara seakidah kita di palestin! igtlh kisah nabi ibrahim. ketika nabi ibrahim dibakar. seekor burung berulang alik dr punca air dgn membawa air yg hny dpt dibawa dgn paruhny shj dan mencurahknny pd api yg besar itu. tetibe burung itu ditanya, "apsal kau susah2 nk bwk air yg sket tu utk padamkn api yg membakar nabi ibrahim tu? takkn padam punye lah api tu!" ttpi burung itu mnjwb "ak X mahu di akhirat nnt apb ditny apekah yg aku lakukn apb nabi ibrahim dibakar sedangkan ak tak berbuat apa2" jk burung yg X diazab pon berusaha sampai begitu skali, inikn pula kite apbl saudara seakidah kite diBOM di palestin! igtlah bkn hasil yg ALLAH mahu, tp usaha kite!
Back to top Go down
View user profile
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Thu Jan 15, 2009 8:45 am

Betol kata en E_Z. aku pun ade sdkit sedih ngan segolongan kita yg sering memperlekehkan boikot memboikot ni..diorg ckp org yahudi gelak je tgk kite boikot barang die..sbb takde effect...
Aku cukup panas kalu ade org yg ckp mcm ni..bukannya ape...kalu nak ikutkan kemampuan..mampukah kita nak pergi ke Gaza dan berjuang bersama pejuang2 palestin??mampukah kita nak bg bantuan duit berjuta-juta ringgit kepada mangsa disana?? Kalu rase-rase tidak mampu...takkan kite just nak diam..lepak...buat bodoh...sedangkan saudara-saudara kita kat sane menderita..
Mmg aku tak nafikan..yg setakat boikot ni mgkin effectnya terlalu kecil..tp atleast..kite ade keinginan utk membantu..So kepada yg nak perlekehkan cara orang lain..fikir dulu..sebelum ckp..tgk dulu..ape sumbangan yang anda lakukan..jgn asyik komen ape yg orang sampaikan..
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
DINOSourus
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 139
Age : 31
Location : jaybey
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Sat Jan 17, 2009 9:28 am

aku sokong cakap tn. admin... kalo la negara palestin berjiran ngan negara kite... jangan kata nak bantu... aku rasa dengan diri kte ni skali pergi berjihad... bab boikot memboikot ni sekurang2 nye kte cuba menjatuh kan ekonomi diorg... tp aku tengok lah kan skang ni kat MC D ngan KFC ramai lagi yang pergi mkn kat saner... geram aku.... diorg ni ibarat mcm makan daging sesama saudara tau... argh.... Mad
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/72999367
|Yoda.jay|
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 6
Age : 32
Location : JB-Seremban
Registration date : 2009-02-02

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Mon Feb 02, 2009 9:54 pm

xpayah tgk mcD... rokok sudaa...oppss i,m sorry... pale
- katekan tidak pada PHILLIP MORRIS!!!
Back to top Go down
View user profile http://www.temboroyo.net/v8
shahril
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 222
Age : 32
Location : mersing
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Mon Feb 02, 2009 10:27 pm

aku ada la citer pasal boikot memboikot ni la..ia penah disampaikan oleh pelajar sekolah arab kat aku......ada yang kate bagus dan ada yang kate tidak bagus..contoh yang bgus kepada memboikot ni adalah memberi kesan ekonomi kepada israel..memang nmpak cara ini baik..tp dalam pada kite memboikot ini..adakah korang penah terpikir..contoh la KFC N MCD yang ada kat malaysia...berapa ramai pekerja islam yang berkerja untuk menyara keluarga dieorang,membantu petumbuhan ekonomi islam,membantu menghulurkan bantuan di palestin berbentuk RM dan banyak lagi...cube la semua rakyat malaysia memboikot KFC or MCD tentu boleh tutp n lingkup syarikat besar ni kan..so apa jadi pada mereka yang bekerja di situ..dalam pada kite membantu orang islam di palestin, orang islam di negara kite terianaya...so sama-sama la kite pikir yang mana baik yang mana tidak...ni just pendapat aku..cara terbaik adalah dengan menderma pada tabung-tabung yang disediakan...klau ia menyinggung perasaan mana-mana pihak harap dapat dimaafkan...
Back to top Go down
View user profile
freedom
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 64
Age : 31
Location : shah alam
Registration date : 2008-09-03

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Fri Feb 13, 2009 6:04 pm

wah..yeke ni......tapi aku pernah terbaca kata2 dari ulamak terkenal yusof al-qardawi. "seseungguhnya setiap ringgit yang didermakan pada produk israel adalah seperti menderma sebutir peluru kepada mereka." cmne plak ye kes ni...
Back to top Go down
View user profile
prang2
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 40
Registration date : 2008-08-11

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Sat Feb 14, 2009 9:18 am

kerajaan bodo,................................mcm2 pak bodolah leh bt klu nak,ni skit2 suh rakyat.....apa?igt rakyat ni power sgt........................bodo pya goverment,kuasa kat tgn dia..............pakai la otak skit pak bodolah,jgn ikut barua2 sgt....................................
Back to top Go down
View user profile
shahril
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 222
Age : 32
Location : mersing
Registration date : 2008-09-15

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Mon Feb 16, 2009 11:41 am

freedom wrote:
wah..yeke ni......tapi aku pernah terbaca kata2 dari ulamak terkenal yusof al-qardawi. "seseungguhnya setiap ringgit yang didermakan pada produk israel adalah seperti menderma sebutir peluru kepada mereka." cmne plak ye kes ni...

ye la kim...aku pun budak sekolah arab tu yang cerita....die pun hebat jgk...uztaz die tu kire terkenal jgk mcm yusof al-qardawi..
Back to top Go down
View user profile
freedom
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 64
Age : 31
Location : shah alam
Registration date : 2008-09-03

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Sat Feb 21, 2009 12:42 pm

sharil, org boikot ko x boikot...x geng la cmni.... Laughing Laughing Razz
Back to top Go down
View user profile
jawi
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 201
Age : 34
Location : penang
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Sat Feb 21, 2009 1:00 pm

yahudi laknat...
tggu nanti burung ababil trun,bru depa tau
Back to top Go down
View user profile http://www.gengpisang.forumotion.com
freedom
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 64
Age : 31
Location : shah alam
Registration date : 2008-09-03

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Sat Feb 21, 2009 1:02 pm

bila la si puak yahudi ni nak bertaubat
Back to top Go down
View user profile
jawi
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 201
Age : 34
Location : penang
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Sat Feb 21, 2009 1:24 pm

mmg tak btobat dah..nabi dh bgtau dri dlu lgi
Back to top Go down
View user profile http://www.gengpisang.forumotion.com
DINOSourus
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 139
Age : 31
Location : jaybey
Registration date : 2008-12-17

PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Tue Feb 24, 2009 2:06 am

yahudi ni kaum yang paling pandai...
diorg akan gunakan mcm2 cara utk binasa kan islam nih...
yang masalah nyer us dah masuk campur...
2 yg diorg jd makin berani...
skang ni us dah anta askar diorg lepak balik kat afganistan..
alasan nak cri osama bin laden....
itu sume taktik kotor...
padahal cri jalan nak menghancurkan islam...
Back to top Go down
View user profile http://profiles.friendster.com/72999367
Sponsored content




PostSubject: Re: Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!   Today at 5:37 pm

Back to top Go down
 
Photo | Rapat Umum Selamatkan Gaza !!!!
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» 4-Year-Old Flower Girl Pulls Cute Stunt in Mom's Wedding Photo
» The Really Truly Hillary Gallery The Ultimate Online Archive of Unflattering Hillary Clinton Photo
» What Are The Good Reasons to Invest in Odel ?
» 10 Celebrity Yearbook Photos that Will Make You Smile
» Stock Trading - Beyond Basics

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ex-CIAST :: Aktiviti & Events :: Photo aktiviti-
Jump to: