HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Majlis pelancaran alumni Ciast

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2, 3  Next

Adakah anda turut serta dlm pelancaran ini?
Ya
38%
 38% [ 5 ]
Tidak
15%
 15% [ 2 ]
Tak Pasti
15%
 15% [ 2 ]
Lantak le
31%
 31% [ 4 ]
Total Votes : 13
 

AuthorMessage
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Majlis pelancaran alumni Ciast   Thu Jul 17, 2008 4:13 pm

Details:

Programs: Majlis Pelancaran Alumni Ciast (bersempena sambutan Jubli Perak Ciast)
Tarikh: 22 August 2008 (Hari Jumaat)
Venue: Auditorium VTRD
Masa: 09.30am hingga 04.30pm


Adakah anda akan turut serta??
sila komen mengapa...


Last edited by zedi on Fri Jul 18, 2008 3:50 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 18, 2008 1:06 pm

22hb adalah ari jumaat...
orang keje..bukan nye tanam anggoooo...budusss
Back to top Go down
View user profile
prana_kencana
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 96
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 18, 2008 7:13 pm

Aku ttetapp nak pegi...
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 18, 2008 7:15 pm

prana_kencana wrote:
Aku ttetapp nak pegi...

pegi laaaa...smpikan salam kitaorg
Back to top Go down
View user profile
prana_kencana
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 96
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 18, 2008 7:24 pm

Eh sume budak nak pegi..

ko x nak join ker??

ooo ko keje kan. nak beli kete 1600cc keatas kan??
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 18, 2008 8:30 pm

prana_kencana wrote:
Eh sume budak nak pegi..

ko x nak join ker??

ooo ko keje kan. nak beli kete 1600cc keatas kan??

takdee..aku mmg tak join..kete aku tahap 660cc pun da bagus..
watpe nak challenge televisyen ko Twisted Evil
Back to top Go down
View user profile
botak
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 245
Age : 30
Registration date : 2008-07-20

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Sun Jul 20, 2008 11:31 pm

aku pun x nk pi sebab, x berpeluang nk pi...
tapi knp wt hari jumaat ORG kje laaa.....

kenape sengal sgt penganjur ni sekolah x tinggi kee ape ni....
lu pikir laa sendiri
assalamualaikum...
Back to top Go down
View user profile http://www.flickr.com/photos/nazmimuhamad
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Mon Jul 21, 2008 1:46 pm

ahhahahaah..
Tetibe je rase mcm nak amek cuti...nak g..tp aku taknak isi borang..boleh ke?? scratch
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
Carlos Abento
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 608
Age : 31
Location : bDr. Br. B@nGi
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Mon Jul 21, 2008 2:14 pm

mungkin ada sebab depa anjurkan pada hari jumaat kot...

so sapa2 yang nak pegi kirim salam kat memember yang ader k...

aku konpom tak dapek nak pegi...

asyik kelas je... Rolling Eyes
Back to top Go down
View user profile
bdkwangi
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 323
Age : 30
Location : Malaysia
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Mon Jul 21, 2008 3:01 pm

aku mcm nak g...
tengok la dpt ke x nak g sana sbb kat tmpt aku kalau semua bdk xciast g mmg la kosong pjbt aku ni...
hahaha
Back to top Go down
View user profile
tUn TeJa
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 114
Age : 31
Location : penang
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Mon Jul 21, 2008 4:19 pm

hahahaaaaa...

alhamdulillah..
aku akan pegi coz dapat memo dari pengarah CIAST ma...
pelepasan tuk x-stdn CIAST pi ALUMNI...
Laughing
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Mon Jul 21, 2008 4:20 pm

takpela..
cam rakan2 yg tak dapat pegi ckp..
kem salam kepada rakan2 yang korang jumpe..

bkn kita taknak support..
tapi hari yang tidak mengizinkn kita..
faham sendiri jelah... afro
Back to top Go down
View user profile
Bob_kuziey
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 55
Age : 36
Location : Ker Phong, Key Ell
Registration date : 2008-07-21

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Mon Jul 21, 2008 8:52 pm

Salam...

Nak tanya sikit pada sapa-sapa yang ada info:

1. Siapa yang true organized bagi majlis ini? Maksudnya ni dari CIAST sendiri atau individu lain?

2. Bila ada majlis rasmi, mesti la ada tintatif program. Paling busuk-busuk pun ada jadual aturcara. Kalau boleh tolong dapatkan dan posting dalam ni.

3. Bila cik tUn TeJa cakap ada memo dari pengarah CIAST, adakah ini benar? Kalau betul alangkah eloknya beri pada orang lain juga. Kalau suruh setiap individu XCIAST ambil sendiri pun ada yang sanggup rasanya.
Back to top Go down
View user profile
zedi
A d m i n
A d m i n


Number of posts : 786
Age : 31
Location : bulan..
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Tue Jul 22, 2008 4:35 pm

Bob_kuziey wrote:
Salam...

Nak tanya sikit pada sapa-sapa yang ada info:

1. Siapa yang true organized bagi majlis ini? Maksudnya ni dari CIAST sendiri atau individu lain?

2. Bila ada majlis rasmi, mesti la ada tintatif program. Paling busuk-busuk pun ada jadual aturcara. Kalau boleh tolong dapatkan dan posting dalam ni.

3. Bila cik tUn TeJa cakap ada memo dari pengarah CIAST, adakah ini benar? Kalau betul alangkah eloknya beri pada orang lain juga. Kalau suruh setiap individu XCIAST ambil sendiri pun ada yang sanggup rasanya.

Bro Bob_kuziey,utk pertanyaan ini..pihak admin telah menghantar email pada org yg berkaitan bg soal Alumni Ciast ni..so tgguuuu.....

Dan utk soalan No 3..
Ikut tilikan saya..cik Tun Teja ni adalah salah seorg pengajar di Institut JTM..itulah sebabnya die bleh dpt surat pelepasan dr pengarah CIAST..Tak pasti plak yg surat pelepasan ini boleh diterima pakai oleh sume pihak..MINTAK CIK TUN TEJA BG KOMEN....
Back to top Go down
View user profile http://www.chorenology.co.cc
Bob_kuziey
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 55
Age : 36
Location : Ker Phong, Key Ell
Registration date : 2008-07-21

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Tue Jul 22, 2008 8:40 pm

zedi wrote:
Bob_kuziey wrote:
Salam...

Nak tanya sikit pada sapa-sapa yang ada info:

1. Siapa yang true organized bagi majlis ini? Maksudnya ni dari CIAST sendiri atau individu lain?

2. Bila ada majlis rasmi, mesti la ada tintatif program. Paling busuk-busuk pun ada jadual aturcara. Kalau boleh tolong dapatkan dan posting dalam ni.

3. Bila cik tUn TeJa cakap ada memo dari pengarah CIAST, adakah ini benar? Kalau betul alangkah eloknya beri pada orang lain juga. Kalau suruh setiap individu XCIAST ambil sendiri pun ada yang sanggup rasanya.

Bro Bob_kuziey,utk pertanyaan ini..pihak admin telah menghantar email pada org yg berkaitan bg soal Alumni Ciast ni..so tgguuuu.....

Dan utk soalan No 3..
Ikut tilikan saya..cik Tun Teja ni adalah salah seorg pengajar di Institut JTM..itulah sebabnya die bleh dpt surat pelepasan dr pengarah CIAST..Tak pasti plak yg surat pelepasan ini boleh diterima pakai oleh sume pihak..MINTAK CIK TUN TEJA BG KOMEN....

Terima kasih atas perhatian tersebut.
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Thu Jul 24, 2008 8:02 am

haaah..
tun teja kan pengajar ILJTM..
dapat la memo tuu..
kita ni kan pekerja swasta..
mana la nak dapat memo2 nihhh...
Back to top Go down
View user profile
tUn TeJa
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 114
Age : 31
Location : penang
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Thu Jul 24, 2008 12:21 pm

opsssss...
maaf coz tak beri keterangan yang lengkap...
oleh krana sya bkhidmat kat iljtm, sbb tu dapat memo pelepasan.
tuk kompani len tak sure lakkk...

tapiiiii....dengar citerrrr fiza pon tak dapat pon memo tu..
tak tau la saper yang sbnarnya yang dapat.... Very Happy
Back to top Go down
View user profile
gIrgIrL
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 177
Age : 31
Location : Putrajaya
Registration date : 2008-07-21

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Thu Jul 24, 2008 12:26 pm

aik.... fiza?

herm.. mmg sye xdpt pon.. even dok kt ibu segala ibu jtm nih....

xper la... sye xbminat nk pegi..... ssb organize cam ajak2 ayam jer.....

baik, organize sendili itu....... gathering.

cat
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Thu Jul 24, 2008 12:41 pm

gIrgIrL wrote:
aik.... fiza?

herm.. mmg sye xdpt pon.. even dok kt ibu segala ibu jtm nih....

xper la... sye xbminat nk pegi..... ssb organize cam ajak2 ayam jer.....

baik, organize sendili itu....... gathering.

cat

vely gud ilea
Back to top Go down
View user profile
gIrgIrL
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 177
Age : 31
Location : Putrajaya
Registration date : 2008-07-21

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Thu Jul 24, 2008 12:53 pm

queen
Back to top Go down
View user profile
prana_kencana
n e w b i e
n e w b i e


Number of posts : 96
Registration date : 2008-07-17

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Thu Jul 24, 2008 7:03 pm

apo bondo ni jang oi!
Back to top Go down
View user profile
tricubix
M a r s h a l
M a r s h a l


Number of posts : 790
Age : 31
Location : Over The Neptune!!
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 25, 2008 7:58 am

ehh..ehh...
back to topic..

apa2 pun..
aku tak dapat la datang..
sape yang nak pegi tu..
pegi jelah..
support our beloved ciast tongue

_________________
+Someday..I will be like them..!!+
Back to top Go down
View user profile
tUn TeJa
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 114
Age : 31
Location : penang
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 25, 2008 11:57 am

aper2 ponnnn...aku dapat balik KL!!!!!!
tu yg paling penting...
lamer tu.. dari khamis sampai ahad...
saper nak kasi cuti begaji ooooiiiiii.... Idea
Laughing
Back to top Go down
View user profile
gIrgIrL
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 177
Age : 31
Location : Putrajaya
Registration date : 2008-07-21

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 25, 2008 1:12 pm

cik tun teja.....

singgah la sebntar di putrajaya yer.... hehehehe sunny
Back to top Go down
View user profile
tUn TeJa
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 114
Age : 31
Location : penang
Registration date : 2008-07-18

PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Fri Jul 25, 2008 2:44 pm

tak dak hal lah kalo ms girgirl punya pasallllll!!!!!! Laughing
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: Majlis pelancaran alumni Ciast   Today at 4:37 pm

Back to top Go down
 
Majlis pelancaran alumni Ciast
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 3Go to page : 1, 2, 3  Next
 Similar topics
-
» Maple Leafs, Red Wings set rosters for Centennial Classic alumni game

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ex-CIAST :: Aktiviti & Events :: Cadangan Aktiviti-
Jump to: