HomeFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 lawak jawi 2

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
jawi
p r e b e t
p r e b e t


Number of posts : 201
Age : 34
Location : penang
Registration date : 2009-02-20

PostSubject: lawak jawi 2   Fri Feb 27, 2009 1:21 pm

SALAH PAHAM
Sepasang suami isteri dah lama mencuba utk mendapatkan anak. Lalu satu hari mereka bersetuju utk menggunakan kaedah "anak tumpang" atau kata lain.. isterinya itu menggunakan benih lelaki lain utk mengandung.. Setelah bersetuju dan memilih bakal lelaki yang akan "menyedekahkan" (heheh) spermnya.. maka satu hari.. si suami berkata.. "Ok sayang.. abang pergi dulu... sebentar lagi lelaki tersebut akan datang..." (lelaki yang nak gunakan sperm dier la..). Kebetulan sebelum lelaki tersebut muncul..

tiba2 seorang photographer bayi datang meng'offer'kan servis nya "Selamat pagi puan.. saya datang utk.." Belum sempat habis bercakap.. isteri memotong kata2nya dan berkata "oh ya.. saya memang menunggu awak." "Errr ya ka?" kehairanan photographer tu.. "Kalau macam tu.. bagus la.. Saya dah buat banyak bayi yang istimewa.. (maksudnya gambar yang baik la.. ). "Itu la yang suami dan saya harapkan.."kata si isteri.. "Silakan masuk.. dan duduk la.." "Hmmm macamana kita nak start???" tanya si isteri setelah beberapa ketika...

"Serahkan pada saya puan... saya selalunya buat di bathtub... sekali kat atas sofa.. dan beberapa kali di katil.. kekadang kat atas lantai di ruang tamu saja. . itu pun seronok juga.. Anda akan benar2 enjoy..."kata lelaki tadi menerangkan tempat2 yang sesuai utk diambil gambar."Bathtub??? Atas lantai...??? Patutlah ianya tak pernah berkesan pada saya dan suami. Kami selalu lakukan di bilik tidur saja.. "jelas isteri. "Puan, tak ada orang yang bleh gerenti ianya baik setiap kali.. tapi kalau kita pelbagaikan posisi dan saya shoot dari beberapa angle.. saya jamin, anda akan suka dengan resultnya..." Si isteri tercengang."Puan.. dlm keja saya nie seseorang mesti mengambil masa skit. Saya suka berada di luar dan di dalam buat beberapa ketika.. tapi tentu puan tak suka.."."Macam saya tak tau???" kata si isteri.

Photographer tadi mengeluarkan gambar2 bayi yang sungguh comel dari briefcasenya. "Yang ini saya buat maser di atas bus kat London.. "Hah!...atas bas????" terkejut si isteri. "Yang kembar ini plak memang tak disangka2.. bila anda tau bahawa memang susah nak bekerjasama ngan emaknya.. " kata photograper tadi.. "Emaknyer susah nak bekerjasama??" tanya si isteri.. "Ya... memang susah.. sehingga saya terpaksa bawa dia ke Hyde Park utk buat keja dengan baik.. orang ramai mengerumuni kami ketika itu.. utk melihat dengan jelas apa yang kami lakukan..." "Di depan public???" "Ya.. dah tu.. lebih kurang 3 jam baru selesai. Emaknya menjerit terpekik sehingga saya tak boleh nak concentrate. Bila tupai2 dah datang menghampiri alat saya.. saya terpaksa berhenti melakukannya.. " cerita si Photograper.

"Awak maksudkan tupai2 tu really usik awak punya.... alat???" tanya si isteri. "Ya puan... tak per la.. Puan dah bersedia ker.. Saya akan siapkan tripod. Lepas tu kita akan mulakan.." "Tripod???? Nak buat aper..??? "tanya si isteri.. "OH..itu utk laraskan alat saya nanti. Ianya terlalu besar utk saya pegang lama-lama.." "Er.. puan???Puan??? La..dier pengsan!!!






kambing yg setia
Pak Abdul ingin menjual seekor kambing yang sudah lama dipeliharanya. Ini terpaksa dilakukannya kerana dia sangat memerlukan wang dan hanya kambing itu sajalah yang dia ada...

Suatu hari Pak Abdul bertemu dengan seorang pembeli...

"Kenapa Pak Abdul ingin menjual kambing ini?" tanya pembeli

"Kerana aku sangat perlukan wang." Jawab Pak Abdul

"Boleh tak kalau harganya diturunkan sedikit?" Tanya Pembeli..

"Tidak boleh.. kerana saya tahu kambing ini adalah yang baik dan setia."

"Bagaimana Pak Abdul tahu yang kambing itu adalah kambing yg setia?"

"Iya.. sudah 5 kali aku menjualnya.. tetapi dia selalu kembali kpd aku."

aiya..ah beng aa
Ah Beng bought a new mobile.
He sent a message to everyone from his Phone Book & said,
"My Mobile No. Has changed. Earlier it was Nokia 3310. Now it is 6610"

Ah Beng: I am Proud, coz my son is in Medical College .
Friend: Really, what is he studying.
Ah Beng: No, he is not studying, they are studying him.

Ah Beng: Doctor, in my dreams, I play football every night.
DR: Take this tablet, you will be ok.
Ah Beng: Can I take tomorrow, tonight is final game.

Ah Beng: If I die, will u remarry?
Wife: No! I'll stay with my sister. But if I die will u remarry?
Ah Beng: No, I'll also stay with your sister.

Ah Beng: People consider me as "GOD"
Wife: How do you know??
Ah Beng: When I went to the Park today, everybody said,
Oh GOD! U have come again.

Ah Beng complained to the police: "Sir, all items are ! missing,
except the TV in my house."
Police: "How the thief did not take TV?"
Ah Beng: "I was watching TV news..."

Ah Beng comes back 2 his car & find a note saying "Parking Fine"
He Writes a note and sticks it to a pole "Thanks for compliment."

How do you recognize Ah Beng in School?
He is the one who erases the notes from the book when the teacher erases
the board.

Once A Beng was walking he had a glove on one hand and not on the other.
So the man asked him why that was so. He replied that the weather forecast
announced that on the one hand it would be cold and on the other hand it
would
be hot.

Ah Beng is in a bar and his cellular phone rings. He picks it up and
Says "Hello, how did you know I was here?"

Ah Beng: Why are all these people running?
Man - This is a race, the winner will get the cup
Ah Beng - If only the winner will get the cup, why others running?

Teacher: "I killed a perso! n" convert this sentence into future tense
Ah Beng: The future tens e is "u will go to jail"

Ah Beng told his servant: "Go and water the plants!"
Servant: "It's already raining."
Ah Beng: "So what? Take an umbrella and go."
Back to top Go down
View user profile http://www.gengpisang.forumotion.com
 
lawak jawi 2
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
ex-CIAST :: Umum :: Jokes-
Jump to: